آشنایی با انواع جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ به کمک موتورهای الکتریکی کمک می نمایند تا شما بتوانید تنها با فشردن یک دکمه درب را باز نموده یا ببندید. جک درب پارکینگ را با نام هایی چون جک برقی، جک پارکینگ، جک کنترلی و مواردی از این قبیل نیز می شناسند. این مورد طی دو دهه اخیر وارد بازار شد و هم اکنون نیز علاقه مندان زیادی دارد.

جک درب پارکینگ
جک درب پارکینگ و آشنایی با انواع آن – آرنا گیت

آشنایی با انواع جک درب پارکینگ

اگر قصد خرید جک درب پارکینگ را دارید باید بدانید که هم اکنون دو دسته مختلف از این مورد در بازار مشاهده می شود. این دو دسته به قرار زیر می باشند:

  • جک های هیدرولیکی:

در این نوع جک ها، روغن داخل یک بخش مجزا قرار دارد. زمانی که نیروی لازم به این روغن وارد شود، باعث می شود تا پیستون را حرکت داده و به این ترتیب درب باز یا بسته گردد. قیمت این نوع جک ها بسیار بالا است و کارایی و عملکرد بهتری نیز دارند.

  • جک های الکترومکانیکی:

از این جک ها بیشتر برای منازل مسکونی و ساختمان هایی که رفت و آمد زیادی از آنها صورت نمی گیرد، استفاده می شود. برای اینکه جک های مذکور دارای بازدهی خوبی باشند باید از یک چرخ دنده و گیربکس استفاده نمایید. در واقع این دو بخش در کنار هم نوع حرکت چرخشی را به حرکت خطی تبدیل می نماید که به کمک آن درب ها باز یا بسته می شوند. اگر درب پارکینگ شما حدود 100 تا 500 کیلوگرم می باشد، توصیه می شود تا از جک های فوق بهره ببرید.

  • جک های بازویی:

از این جک ها برای درب های کشویی یا دو لنگه استفاده می شود. هر جک قادر است تا 90 درجه باز شود. اگر پارکینگ شما فضای کافی برای باز و بسته شدن دارد، می توانید از این مورد بهره ببرید.

  • جک پنوماتیک:

در ساختار این نوع جک ها از ویژگی کنترل سرعت استفاده شده است. با توجه به اینکه از هیچ موتوری بهره نمی برد لذا سر و صدای زیادی نیز تولید نمی شود. اگر احیانا مشاهده نمودید که جک های فوق صدا تولید می کنند، باید باد زده شوند.

https://www.qualityoverheaddoor.com/blog/what-is-jackshaft-garage-door/

https://www.forbes.com/wheels/accessories/best-garage-door-openers/

نقاط قوت آرنا گیت :

تجربه بیش از یک دهه حضور در صنعت تولید محصولات درب های اتوماتیک

شناخت عمیق از درب های اتوماتیک

نیروهای انسانی با انگیزه و متخصص

تولید محصولاتی کارا و متناسب با نیاز های شما

بهره گیری از بهترین تجهیزات تولید

بهره گیری از متریال درجه یک در تولید

پشتیبانی بی وقفه و با کیفیت بالا مشتریان

فروش جک پارکینگی

امیرصنعت

طراح سایت

جک پارینگ ام اس کالا

دیگر مقالات ما

آشنایی با چشمی جک پارکینگجک پارکینگی runner 400  – آشنایی با بهترین جک پارکینگ ایرانیجک پارکینگی runner 600

آرنا گیتآموزش نصب جک پارکینگ  – جک پارکینگی runner 500نحوه نصب جک پارکینگ تک لنگهنکات مهم در زمان فروش جک پارکینگمرکز نصب جک پارکینگ غرب تهرانمعرفی انواع جک برقی درب پارکینگنگهداری از جک ریموتیدر مرکز فروش جک پارکینگ چه نوع جک هایی ارائه می شوندآشنایی با قیمت جک پارکینگآشنایی با جک درب ورودینصب جک پارکینگ دولنگهجک برقی ریموتیجک برقیاصطلاحات فنی در حوزه جک درب اتوماتیکآشنایی با مشکلات رایج جک ریموتی پارکینگآشنایی با جک پارکینگجک پارکینگ بیرون باز شوجک پارکینگ بازویی

سایت های همکار ما

آموزش حسابداری  خرید صندلی اپن  خرید لوازم برقی آشپزخانه  خدمات آبکاری تهران طلوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *