آشنایی با جک پارکینگ بیرون باز شو

جک پارکینگ بیرون باز شو

جک پارکینگ بیرون باز شو

Meet Jack Parking outside

یکی از انواع جک های پارکینگی می باشد و برای مواردی که در داخل پارکینگ فضای کافی برای باز شدن درب وجود ندارد، استفاده می شود. این جک ها همانگونه که از نامشان نیز مشخص است به بیرون باز می شوند. بهترین جک ها برای باز شدن از بیرون؛ جک های هیدرولیکی می باشند البته امروزه از جک های تلسکوپی نیز برای این مورد استفاده می نمایند.

جک پارکینگ بیرون باز شو
جک پارکینگ بیرون باز شو – آرنا گیت

آشنایی با جک پارکینگ بیرون باز شو:

یک جک پارکینگ بیرون باز شو باید دارای اهرم، بازو، تابلو فرمان، فلاشر، سنسور چشمی و ریموت باشد. نصب این جک ها به نسبت سایر جک ها دشوارتر است. این موارد نیز بسته به میزان تردد به صورت دو لنگه یا تک لنگه در بازار وجود دارند. اگر میزان تردد شما زیاد باشد می توانید از جک های دو لنگه استفاده نمود.

برای نصب این جک ها لازم است تا ابتدا پنل اولیه را بر روی درب نصب نمایید. معمولا پنل باید در بخش بالایی درب و هم تراز با زمین در نظر گرفته شود. در این صورت باز و بسته شدن در آسان تر خواهد بود. از همین رو پلیت و پایه در بخش بالایی درب ها قرار می گیرند. پس از این مرحله می توانید بازوها را بر روی پایه ها نصب نمایید. دقت کنید که بازوها به خوبی باز شوند در غیر این صورت به آنها فشار زیادی وارد می شود و باعث می گردد تا بشکنند. در نظر داشته باشید که این جک ها در بخش بیرونی نیاز به فضای کافی دارند از همین رو از سیم کشی های زیاد پرهیز کنید زیرا ظاهر درب ها را خراب می نماید.

برای اینکه عملکرد جک های مذکور عالی باشد لازم است تا حتما شفت ها در محل مناسب نصب شوند که این مورد به مهارت بالایی نیاز دارد.

https://www.thegaragedoorcentre.co.uk/remotecontroloperators

https://rollerdor.net/roller-garage-doors/diy-roller-garage-doors/rd77-diy-double-electric-remote-control-roller-garage-door/

نقاط قوت آرنا گیت :

تجربه بیش از یک دهه حضور در صنعت تولید محصولات درب های اتوماتیک

شناخت عمیق از درب های اتوماتیک

نیروهای انسانی با انگیزه و متخصص

تولید محصولاتی کارا و متناسب با نیاز های شما

بهره گیری از بهترین تجهیزات تولید

بهره گیری از متریال درجه یک در تولید

پشتیبانی بی وقفه و با کیفیت بالا مشتریان

فروش جک پارکینگی

امیرصنعت

طراح سایت

جک پارینگ ام اس کالا

دیگر مقالات ما

آشنایی با چشمی جک پارکینگجک پارکینگی runner 400  – آشنایی با بهترین جک پارکینگ ایرانیجک پارکینگی runner 600

آرنا گیتآموزش نصب جک پارکینگ  – جک پارکینگی runner 500نحوه نصب جک پارکینگ تک لنگهآشنایی با انواع جک درب پارکینگنکات مهم در زمان فروش جک پارکینگمرکز نصب جک پارکینگ غرب تهرانمعرفی انواع جک برقی درب پارکینگنگهداری از جک ریموتیدر مرکز فروش جک پارکینگ چه نوع جک هایی ارائه می شوندآشنایی با قیمت جک پارکینگآشنایی با جک درب ورودینصب جک پارکینگ دولنگهجک برقی ریموتیجک برقیاصطلاحات فنی در حوزه جک درب اتوماتیکآشنایی با مشکلات رایج جک ریموتی پارکینگآشنایی با جک پارکینگ  – جک پارکینگ بازویی

سایت های همکار ما

آموزش حسابداری  خرید صندلی اپن  خرید لوازم برقی آشپزخانه  خدمات آبکاری تهران طلوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *