آشنایی با مشکلات رایج جک ریموتی پارکینگ

جک ریموتی پارکینگ

جک ریموتی پارکینگ

Familiarity with common problems of remote parking jack

همانگونه که از نام آن مشخص است، به کمک یک ریموت از راه دور کنترل شده و باز یا بسته می گردد. اما ممکن است این بخش نیز همانند بسیاری قطعات الکترونیکی دیگر دچار خرابی شود. از همین رو در این مقاله قصد داریم برخی از رایج ترین مشکلات جک ریموتی پارکینگ را بررسی نماییم.

  • اشکال در سیستم مرکزی جک ریموتی پارکینگ:

باید در نظر داشت که جک ها دارای یک سیستم مرکزی می باشند. این سیستم خود از برد، فیوز و … تشکیل شده است لذا اگر به هر دلیلی همانند ورود آب دچار مشکل شوند، در عملکرد صحیح جک ها اختلال ایجاد می شود. از همین رو توصیه می گردد تا بخش مرکزی را حتما در بخش های خشک تعبیه نمایید.

جک ریموتی پارکینگ
جک ریموتی پارکینگ و آشنایی با مشکلات رایج آن – آرنا گیت
  • اختلال در سیستم برقی جک ریموتی پارکینگ:

اگر خط فرمان جک های ریموتی دچار اختلال شود؛ جک ها نمی توانند عملکرد مناسب داشته باشند. در این صورت احتمال شکستن بازوها وجود دارد. این موارد اغلب باید عیب یابی شوند و مدار اصلی جک بررسی شود. ممکن است به دلیل ورود ولتاژ بالا، اختلال مذکور به وجود آید.

  • اختلال در باز شدن کامل درب ها:

این اختلال اغلب در درب های الکترومکانیکی مشاهده می شود. برای عیب یابی لازم است تا سیستم برقی جک خود را بررسی نمایید. عموما زمانی که خازن ها از کار می افتند، اختلال مذکور رخ می دهد. توصیه می شود تا همواره جک ها را روغن کاری نموده و به صورت دوره ای آنان را بررسی بفرمایید.

درب های اتوماتیک به نسبت درب های معمولی بیشتر در معرض آسیب و خرابی قرار دارند. شما در گام اول لازم است تا ابتدا جک متناسب با درب خود را خریداری نموده و سپس آنها را توسط افراد متبحر نصب نمایید. بررسی دوره ای و روغن کاری این جک ها نیز دارای اهمیت زیادی است.

https://www.assaabloyentrance.us/en/products/automatic-doors/

https://butterflymx.com/blog/automatic-doors-for-buildings/

نقاط قوت آرنا گیت :

تجربه بیش از یک دهه حضور در صنعت تولید محصولات درب های اتوماتیک

شناخت عمیق از درب های اتوماتیک

نیروهای انسانی با انگیزه و متخصص

تولید محصولاتی کارا و متناسب با نیاز های شما

بهره گیری از بهترین تجهیزات تولید

بهره گیری از متریال درجه یک در تولید

پشتیبانی بی وقفه و با کیفیت بالا مشتریان

فروش جک پارکینگی

امیرصنعت

طراح سایت

جک پارینگ ام اس کالا

دیگر مقالات ما

آشنایی با چشمی جک پارکینگجک پارکینگی runner 400  – آشنایی با بهترین جک پارکینگ ایرانیجک پارکینگی runner 600

آرنا گیتآموزش نصب جک پارکینگ  – جک پارکینگی runner 500نحوه نصب جک پارکینگ تک لنگهآشنایی با انواع جک درب پارکینگنکات مهم در زمان فروش جک پارکینگمرکز نصب جک پارکینگ غرب تهرانمعرفی انواع جک برقی درب پارکینگنگهداری از جک ریموتیدر مرکز فروش جک پارکینگ چه نوع جک هایی ارائه می شوندآشنایی با قیمت جک پارکینگآشنایی با جک درب ورودینصب جک پارکینگ دولنگهجک برقی ریموتیجک برقیاصطلاحات فنی در حوزه جک درب اتوماتیک  – آشنایی با جک پارکینگجک پارکینگ بیرون باز شوجک پارکینگ بازویی

سایت های همکار ما

آموزش حسابداری  خرید صندلی اپن  خرید لوازم برقی آشپزخانه  خدمات آبکاری تهران طلوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *