آشنایی با چشمی جک پارکینگ

آشنایی با چشمی جک پارکینگ

چشمی جک پارکینگ

چشمی جک پارکینگ یکی از بخش های مهم درب های اتوماتیک می باشد. به کمک این چشمی ها، درب پارکینگ شما هنگام باز یا بسته شدن با اجسام و ماشین برخورد نمی نماید. چشمی ها اغلب در پک های دو عددی وجود دارند و حدود 15 الی 30 سانتی متر از سطح زمین فاصله دارند.  چشمی ها باید روبروی یکدیگر قرار گیرند تا یک خط نامرئی را ایجاد نمایند. در این صورت دیگر درب با اجسام برخورد نمی نماید.

چشمی جک پارکینگ
چشمی جک پارکینگ-آرنا گیت

آشنایی با چشمی جک پارکینگ:

با توجه به اینکه چشمی ها موجب می شوند تا درب هنگام باز و بسته شدن به سایر اجسام برخورد ننماید لذا وجود آنها بسیار ضروری است. از همین رو از آنها باید در برابر خرابی محافظت نمایید. لذا توصیه می شود تا به نکات زیر دقت کنید:

  • مانع نفوذ آب شوید: همواره لازم است تا چشمی را خریداری نمایید که در برابر نفوذ آب، آب بندی شده است. در غیر این صورت به محض ورود آب، مدارها آسیب می بینند.
  • از کثیف شدن چشمی جک پارکینگ ها جلوگیری نمایید: برای اینکه دقت چشمی ها را افزایش دهید، لازم است تا همواره آنها را تمیز نمایید. اگر این موارد کثیف باشند، این احتمال وجود دارد تا در موقع لزوم درب ها به خوبی باز یا بسته نشوند. همچنین ممکن است تا درب به اتومبیل برخورد نموده و خسارت زیادی ایجاد نماید. برای تمیز نمودن چشمی ها می توانید آنها را با آب گرم تمیز نموده و سپس به خوبی خشک نمایید تا مشکلی ایجاد نشود.
  • به صورت دوره ای بررسی نمایید تا سوکت ها و سیم ها شل نشده باشند: اگر هر کدام از سوکت ها و سیم ها اتصالی داشته باشند، ممکن است تا چشمی به درستی کار نکند و این مورد خسارات جبران ناپذیری را ایجاد نماید لذا همواره نسبت به سالم بودن چشمی ها اطمینان حاصل کنید.

https://www.familyhandyman.com/project/how-to-install-an-entry-door/

https://www.pjfitz.com/diy/door-installation/how-to-install-a-front-door/

منبع متن

منبع متن 2

نقاط قوت آرنا گیت :

تجربه بیش از یک دهه حضور در صنعت تولید محصولات درب های اتوماتیک

شناخت عمیق از درب های اتوماتیک

نیروهای انسانی با انگیزه و متخصص

تولید محصولاتی کارا و متناسب با نیاز های شما

بهره گیری از بهترین تجهیزات تولید

بهره گیری از متریال درجه یک در تولید

پشتیبانی بی وقفه و با کیفیت بالا مشتریان

فروش جک پارکینگی

امیرصنعت

طراح سایت

جک پارینگ ام اس کالا

دیگر مقالات ما

 جک پارکینگی runner 400  – آشنایی با بهترین جک پارکینگ ایرانیجک پارکینگی runner 600

آرنا گیتآموزش نصب جک پارکینگ  – جک پارکینگی runner 500نحوه نصب جک پارکینگ تک لنگهآشنایی با انواع جک درب پارکینگنکات مهم در زمان فروش جک پارکینگمرکز نصب جک پارکینگ غرب تهرانمعرفی انواع جک برقی درب پارکینگنگهداری از جک ریموتیدر مرکز فروش جک پارکینگ چه نوع جک هایی ارائه می شوندآشنایی با قیمت جک پارکینگآشنایی با جک درب ورودینصب جک پارکینگ دولنگهجک برقی ریموتیجک برقیاصطلاحات فنی در حوزه جک درب اتوماتیکآشنایی با مشکلات رایج جک ریموتی پارکینگآشنایی با جک پارکینگجک پارکینگ بیرون باز شوجک پارکینگ بازویی

سایت های همکار ما

آموزش حسابداری  خرید صندلی اپن  خرید لوازم برقی آشپزخانه  خدمات آبکاری تهران طلوع

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *