جک برقی ریموتی چیست

جک برقی ریموتی

جک برقی ریموتی

What is a remote power jack

یکی از اقلام اصلی می باشد که امروزه در ساختمان های پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه جک های فوق با انرژی برق و به صورت ریموت فعالیت می نمایند لذا دیگر نیاز است تا هنگام خارج شدن از پارکینگ یا وارد شدن به آن از ماشین خارج شوید.

جک برقی ریموتی
جک برقی ریموتی و معرفی آن – آرنا گیت

برخی از سوالات رایج در خصوص جک برقی ریموتی:

ممکن است که شما نیز از جک برقی ریموتی استفاده می کنید و هم اکنون دچار اختلال شده است. در ادامه می توانید با پاسخ برخی سوالات رایج که اغلب مصرف کنندگان مطرح می نمایند، آشنا شوید:

  • میزان برد استاندارد برای ریموت جک پارکینگ چقدر است؟

در انواع میان رده می توان انتظار داشت که ریموت از فاصله 40 متری به خوبی فعالیت نماید اما برای گزینه های پیشرفته تر بردی در حدود 100 متر نیز ثبت شده است.

  • اگر برد ریموت جک کم شود، چه کاری باید انجام داد؟

گاها دستگاهی در مسیر ریموت قرار دارد که نویز ایجاد نموده و برد را کاهش می دهد. با پیدا نمودن دستگاه می توان برد را افزایش داد. به عنوان راهکار دیگر می توانید بر روی ریموت خود از آنتن های خاص استفاده نمایید تا برد ریموت را افزایش دهد.

  • فرکانس ریموت جک پارکینگ باید چه خصیصه ای داشته باشد؟

در گذشته اغلب ریموت های جک پارکینگی با فرکانس 315 MHZ تولید می شدند اما با توجه به اینکه اکثر دستگاه های کنترل از راه دور از این فرکانس استفاده می نمودند لذا میزان نویز زیادی وجود داشت. از همین رو به تازگی برای ساخت ریموت این نوع جک ها از فرکانس 433 استفاده می نمایند که به مراتب دارای کارایی بیشتری است. به صورت کلی باید فرکانسی را انتخاب نمود که تعداد دستگاه های کمتری از آن استفاده می نمایند.

https://www.thegaragedoorcentre.co.uk/remotecontroloperators

https://rollerdor.net/roller-garage-doors/diy-roller-garage-doors/rd77-diy-double-electric-remote-control-roller-garage-door/

نقاط قوت آرنا گیت :

تجربه بیش از یک دهه حضور در صنعت تولید محصولات درب های اتوماتیک

شناخت عمیق از درب های اتوماتیک

نیروهای انسانی با انگیزه و متخصص

تولید محصولاتی کارا و متناسب با نیاز های شما

بهره گیری از بهترین تجهیزات تولید

بهره گیری از متریال درجه یک در تولید

پشتیبانی بی وقفه و با کیفیت بالا مشتریان

فروش جک پارکینگی

امیرصنعت

طراح سایت

جک پارینگ ام اس کالا

دیگر مقالات ما

آشنایی با چشمی جک پارکینگجک پارکینگی runner 400  – آشنایی با بهترین جک پارکینگ ایرانیجک پارکینگی runner 600

آرنا گیتآموزش نصب جک پارکینگ  – جک پارکینگی runner 500نحوه نصب جک پارکینگ تک لنگهآشنایی با انواع جک درب پارکینگنکات مهم در زمان فروش جک پارکینگمرکز نصب جک پارکینگ غرب تهرانمعرفی انواع جک برقی درب پارکینگنگهداری از جک ریموتیدر مرکز فروش جک پارکینگ چه نوع جک هایی ارائه می شوندآشنایی با قیمت جک پارکینگآشنایی با جک درب ورودینصب جک پارکینگ دولنگه  – جک برقیاصطلاحات فنی در حوزه جک درب اتوماتیکآشنایی با مشکلات رایج جک ریموتی پارکینگآشنایی با جک پارکینگجک پارکینگ بیرون باز شوجک پارکینگ بازویی

سایت های همکار ما

آموزش حسابداری  خرید صندلی اپن  خرید لوازم برقی آشپزخانه  خدمات آبکاری تهران طلوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *