نگهداری از جک ریموتی

جک ریموتی

نگهداری از جک ریموتی

Maintenance of remote jack

نگهداری از جک ریموتی

جک ریموتی یکی از اقلام پرکاربرد در درب های اتوماتیکی است که این روزها مشاهده می نماییم. این جک ها قادر هستند تا امکان باز و بسته شدن درب ها را به کمک ریموت و از راه دور فراهم آورند. چون قیمت این جک ها در بازار زیاد است از همین رو برای نگهداری آن لازم است تا به یکسری نکات توجه نمایید که در زیر به آنها اشاره شده است.

جک ریموتی
جک ریموتی و نگهداری از آن – آرنا گیت

نگهداری از جک ریموتی:

اگر مایل هستید تا مدت زمان طولانی تری از آن استفاده کنید، توصیه می شود تا موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • سعی کنید جک ها را تمیز نگه دارید: توصیه می شود که به صورت منظم با یک دستمال نم دار آنها را تمیز نمایید تا اگر احیانا موردی به آن چسبیده بود تمیز گردد. در نظر داشته باشید که از پاشیدن آب به صورت مستقیم بپرهیزید زیرا این مورد موجب پوسیدگی خواهد شد.
  • روغن کاری را فراموش نکنید: توصیه می شود تا لولا ها و بازوها را به صورت منظم روغن کاری کنید. این مورد در فصل زمستان دارای اهمیت دو چندان می باشد زیرا مانع یخ زدگی جک خواهد شد.
  • در زمان سرما جک ها را عایق بندی نمایید: چنانچه تمایل دارید که جک شما طول عمر بیشتری داشته باشد، توصیه می گردد حتما در فصل سرد سال، جک را عایق بندی نمایید. این مورد موجب می گردد تا بازوها دچار ترک خوردگی نشوند. البته به صورت کلی عایق بندی با پشم شیشه یک نوع لایه محافظتی را ایجاد می نماید تا مانع ضربه خوردن به جک شود.

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که سلامت جک می تواند به خوب باز و بسته شدن درب، عدم ایجاد سر و صدا و … کمک نماید. جک های بازویی به نسبت سایر جک ها نیاز به مراقبت بیشتر دارند.

https://www.liftmaster.com/accessories/c/remote-controls

https://www.chamberlain.com/remote-controls/c/garage-door-remotes

نقاط قوت آرنا گیت :

تجربه بیش از یک دهه حضور در صنعت تولید محصولات درب های اتوماتیک

شناخت عمیق از درب های اتوماتیک

نیروهای انسانی با انگیزه و متخصص

تولید محصولاتی کارا و متناسب با نیاز های شما

بهره گیری از بهترین تجهیزات تولید

بهره گیری از متریال درجه یک در تولید

پشتیبانی بی وقفه و با کیفیت بالا مشتریان

فروش جک پارکینگی

امیرصنعت

طراح سایت

جک پارینگ ام اس کالا

دیگر مقالات ما

آشنایی با چشمی جک پارکینگجک پارکینگی runner 400  – آشنایی با بهترین جک پارکینگ ایرانیجک پارکینگی runner 600

آرنا گیتآموزش نصب جک پارکینگ  – جک پارکینگی runner 500نحوه نصب جک پارکینگ تک لنگهآشنایی با انواع جک درب پارکینگنکات مهم در زمان فروش جک پارکینگمرکز نصب جک پارکینگ غرب تهرانمعرفی انواع جک برقی درب پارکینگ  – در مرکز فروش جک پارکینگ چه نوع جک هایی ارائه می شوندآشنایی با قیمت جک پارکینگآشنایی با جک درب ورودینصب جک پارکینگ دولنگهجک برقی ریموتیجک برقیاصطلاحات فنی در حوزه جک درب اتوماتیکآشنایی با مشکلات رایج جک ریموتی پارکینگآشنایی با جک پارکینگجک پارکینگ بیرون باز شوجک پارکینگ بازویی

سایت های همکار ما

آموزش حسابداری  خرید صندلی اپن  خرید لوازم برقی آشپزخانه  خدمات آبکاری تهران طلوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *