آشنایی با جک درب ورودی

جک درب ورودی

آشنایی با جک درب ورودی

Familiarity with the front door jack

آشنایی با جک درب ورودی

امروزه در اغلب پاساژ ها و ساختمان های پر رفت و آمد مشاهده می شود که باعث بسته شدن آرام درب ها پس از هر بار داخل و خارج شدن می گردد. این جک ها از ایجاد سر و صداهای زیاد جلوگیری می نمایند و ایمنی بیشتری را فراهم می آورند.

جک درب ورودی
جک درب ورودی – آرنا گیت

کاربرد جک درب ورودی:

همانگونه که از نام آنها مشخص است بر روی در های ورودی قرار می گیرد و از رها شدن درب ها جلوگیری می نماید. استفاده از محصول مذکور موجب می شود تا طول عمر قفل های شما بیشتر شود. استفاده از این جک ها دارای مزایای متفاوتی است که در زیر به آنها اشاره شده است:

  • آلودگی های صوتی را کاهش می دهد. از سوی دیگر می تواند ایمنی افراد و ساختمان را افزایش دهد. در ساختمان های بزرگ از این مورد استفاده می شود تا از ورود دود در زمان آتش سوزی به سایر بخش ها جلوگیری شود.
  • جک درب ورودی میزان مصرف انرژی را کاهش دهد. به عبارت دیگر چون پس از هر بار خارج شدن شما، درب به صورت خودکار بسته می شود لذا گرما و انرژی به هدر نمی رود.

همواره باید در نظر داشته باشید که جک های ورودی می تواند به صورت پنهان یا آشکار نصب شود. البته از نظر ظاهر نیز این جک ها می توانند به صورت ریلی یا بازویی باشند. مواردی که به صورت بازویی هستند، نیاز به فضای بیشتری جهت باز و بسته شدن درب دارند.

برای اینکه از جک مناسبی استفاده نمایید لازم است حتما نوع درب ساختمان و اینکه در طول شبانه روز چند بار باز یا بسته می شود را مشخص نمایید تا بر اساس این فاکتور ها بتوانید گزینه مناسبی را خریداری کنید. این جک ها قابلیت تنظیم سرعت را دارند و به همین دلیل کارامد می باشند.

https://www.forbes.com/wheels/accessories/best-garage-door-openers/

https://www.quickliftdoors.com.au/news/types-of-garage-doors

نقاط قوت آرنا گیت :

تجربه بیش از یک دهه حضور در صنعت تولید محصولات درب های اتوماتیک

شناخت عمیق از درب های اتوماتیک

نیروهای انسانی با انگیزه و متخصص

تولید محصولاتی کارا و متناسب با نیاز های شما

بهره گیری از بهترین تجهیزات تولید

بهره گیری از متریال درجه یک در تولید

پشتیبانی بی وقفه و با کیفیت بالا مشتریان

فروش جک پارکینگی

امیرصنعت

طراح سایت

جک پارینگ ام اس کالا

دیگر مقالات ما

آشنایی با چشمی جک پارکینگجک پارکینگی runner 400  – آشنایی با بهترین جک پارکینگ ایرانیجک پارکینگی runner 600

آرنا گیتآموزش نصب جک پارکینگ  – جک پارکینگی runner 500نحوه نصب جک پارکینگ تک لنگهآشنایی با انواع جک درب پارکینگنکات مهم در زمان فروش جک پارکینگمرکز نصب جک پارکینگ غرب تهرانمعرفی انواع جک برقی درب پارکینگنگهداری از جک ریموتیدر مرکز فروش جک پارکینگ چه نوع جک هایی ارائه می شوندآشنایی با قیمت جک پارکینگ   – نصب جک پارکینگ دولنگهجک برقی ریموتیجک برقیاصطلاحات فنی در حوزه جک درب اتوماتیکآشنایی با مشکلات رایج جک ریموتی پارکینگآشنایی با جک پارکینگجک پارکینگ بیرون باز شوجک پارکینگ بازویی

سایت های همکار ما

آموزش حسابداری  خرید صندلی اپن  خرید لوازم برقی آشپزخانه  خدمات آبکاری تهران طلوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *