آشنایی با جک پارکینگ

جک پارکینگ

آشنایی با جک پارکینگ

Meet Parking Jack

یکی از اقلام مهم در ساختار درب های اتومات است. جک درب ورودی با تولید نیروی زیاد باعث می شود تا هر لنگه از درب با کمترین نیرویی باز یا بسته شود. از این جک ها برای انواع درب های تک لنگه و دو لنگه می توان بهره برد. در ادامه می توان با عملکرد جک های فوق بهتر آشنا شد.

جک پارکینگ
آشنایی با جک پارکینگ

نحوه فعالیت جک پارکینگ:

اگر درب شما دو لنگه باشد، بازوهای جک پارکینگ در دو طرف لنگه ها قرار می گیرد اما اگر درب تک لنگه باشد، بازوی جک شما در یک طرف آن نصب می شود. در این صورت وقتی نیروی لازم به آنها وارد شود، می توانند درب را باز نمایند. جک ها عموما از ریموت کنترل، بخش های فلزی، چشمی و بازو تشکیل شده اند. جک ها به کمک حسگر ها و چشمی هایی که دارند موانع را در زمان باز یا بسته شدن تشخیص می دهند و از آسیب جلوگیری می نمایند.

با توجه به اینکه جک های فوق از دور قابل کنترل هستند  لذا می توانید بدون پیاده شدن از ماشین اقدام به باز نمودن درب نمایید. این مورد برای محافظت از خانه شما در برابر سرقت نیز عالی است.

جک پارکینگ و نیروی الکتریسیته

از آنجا که امروزه اکثر درب ها با نیروی الکتریسیته کار می کنند لذا در صورتی که برق قطع شود لازم است تا به صورت دستی آنها را باز یا بسته نمود. برای اینکه درب ها به حالت دستی تغییر کنند دارای یک دکمه خلاص کن هستند. جهت افزایش طول عمر این جک ها، لازم است تا به صورت منظم روغن کاری شوند. البته به صورت کلی توصیه می شود تا هر زمان که صدای ناهنجاری از آنها شنیده شد اقدام به بررسی و تعمیر نمایید. برای خرید یک جک حتما دقت نمایید که عرض درب شما چقدر است، میزان تردید از آن چه مقدار است و بودجه شما تا چه حد است. در این صورت خواهید توانست که یک جک مناسب خریداری کنید.

https://en.wikipedia.org/wiki/Garage_door_opener

https://www.qualityoverheaddoor.com/blog/what-is-jackshaft-garage-door/

نقاط قوت آرنا گیت :

تجربه بیش از یک دهه حضور در صنعت تولید محصولات درب های اتوماتیک

شناخت عمیق از درب های اتوماتیک

نیروهای انسانی با انگیزه و متخصص

تولید محصولاتی کارا و متناسب با نیاز های شما

بهره گیری از بهترین تجهیزات تولید

بهره گیری از متریال درجه یک در تولید

پشتیبانی بی وقفه و با کیفیت بالا مشتریان

فروش جک پارکینگی

امیرصنعت

طراح سایت

جک پارینگ ام اس کالا

دیگر مقالات ما

آشنایی با چشمی جک پارکینگجک پارکینگی runner 400  – آشنایی با بهترین جک پارکینگ ایرانیجک پارکینگی runner 600

آرنا گیتآموزش نصب جک پارکینگ  – جک پارکینگی runner 500نحوه نصب جک پارکینگ تک لنگهآشنایی با انواع جک درب پارکینگنکات مهم در زمان فروش جک پارکینگمرکز نصب جک پارکینگ غرب تهرانمعرفی انواع جک برقی درب پارکینگنگهداری از جک ریموتیدر مرکز فروش جک پارکینگ چه نوع جک هایی ارائه می شوندآشنایی با قیمت جک پارکینگآشنایی با جک درب ورودینصب جک پارکینگ دولنگهجک برقی ریموتیجک برقیاصطلاحات فنی در حوزه جک درب اتوماتیکآشنایی با مشکلات رایج جک ریموتی پارکینگ  – جک پارکینگ بیرون باز شوجک پارکینگ بازویی

سایت های همکار ما

آموزش حسابداری  خرید صندلی اپن  خرید لوازم برقی آشپزخانه  خدمات آبکاری تهران طلوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *