نکات مهم در زمان فروش جک پارکینگ

فروش جک پارکینگ

نکات مهم در زمان فروش جک پارکینگ

Important points when selling a parking jack

نکات مهم در زمان فروش جک پارکینگ

فروش جک پارکینگ امروزه دارای بایدها و نباید های بسیاری است از همین رو افرادی که اقدام به ارائه این جک ها می نمایند لازم است تا با انواع جک ها و ویژگی های آنان آشنا باشند. از همین رو در ادامه مواردی که باید حین فروش این جک ها مد نظر داشته باشید، بیان شده است.

راهنمای فروش جک پارکینگ
فروش جک پارکینگ «راهنمای کامل» – آرنا گیت

راهنمای کامل فروش جک پارکینگ:

امروزه افرادی زیادی اقدام به فروش می نمایند اما با نکات آن آشنا نمی باشند. از همین رو توصیه می گردد تا موارد زیر را حتما به خاطر بسپارید:

  • قبل از فروش این جک ها لازم است تا حتما از خریدار سوالاتی نمایید. سوال در خصوص وزن هر لنگه در و تعداد دفعاتی که در شبانه روز ممکن است در باز و بسته شود. امروزه جک های متفاوتی در بازار وجود دارند که هر کدام نیز برای یک نوع از درها مناسب می باشند. به طور مثال برای درب های عریض بهتر است تا از جک هایی بهره ببرید که شفت بلندتر دارند.
  • در نظر داشته باشید که اگر خریدار شما جک مناسبی برای درب های پر رفت و آمد در نظر دارد، حتما انواع برقی را به آنها پیشنهاد دهید. این مورد در ساختمان های مسکونی نیز گزینه خوبی محسوب می شوند.
  • در خصوص میزان قطع و وصل شدن برق در منطقه مورد نظر خریدار خود حتما سوال نمایید زیرا در بخش هایی که احتمال قطع شدن برق زیاد است لازم است تا از جک های 24 ولتی استفاده نمود که امکان نصب باتری را نیز دارند. معمولا باتری این نوع جک ها 7 آمپری هستند.

به عنوان فروشنده خوب باید حتما با برندها و شرکت های معتبر کار کنید زیرا آنها می توانند اجناس با کیفیت ارائه داده و نحوه عملکرد جک ها را گارانتی نمایند. در این صورت هنگام خرابی می توانند مشکل را بررسی و رفع کنند.

https://www.indiaretailing.com/2019/09/20/shopping-centre/driving-the-change-malls-use-technology-for-smart-parking-solutions/

https://www.cleverciti.com/en/verticals/shopping

نقاط قوت آرنا گیت :

تجربه بیش از یک دهه حضور در صنعت تولید محصولات درب های اتوماتیک

شناخت عمیق از درب های اتوماتیک

نیروهای انسانی با انگیزه و متخصص

تولید محصولاتی کارا و متناسب با نیاز های شما

بهره گیری از بهترین تجهیزات تولید

بهره گیری از متریال درجه یک در تولید

پشتیبانی بی وقفه و با کیفیت بالا مشتریان

فروش جک پارکینگی

امیرصنعت

طراح سایت

جک پارینگ ام اس کالا

دیگر مقالات ما

آشنایی با چشمی جک پارکینگجک پارکینگی runner 400  – آشنایی با بهترین جک پارکینگ ایرانیجک پارکینگی runner 600

آرنا گیتآموزش نصب جک پارکینگ  – جک پارکینگی runner 500نحوه نصب جک پارکینگ تک لنگهآشنایی با انواع جک درب پارکینگمرکز نصب جک پارکینگ غرب تهرانمعرفی انواع جک برقی درب پارکینگنگهداری از جک ریموتیدر مرکز فروش جک پارکینگ چه نوع جک هایی ارائه می شوندآشنایی با قیمت جک پارکینگآشنایی با جک درب ورودینصب جک پارکینگ دولنگهجک برقی ریموتیجک برقیاصطلاحات فنی در حوزه جک درب اتوماتیکآشنایی با مشکلات رایج جک ریموتی پارکینگآشنایی با جک پارکینگجک پارکینگ بیرون باز شوجک پارکینگ بازویی

سایت های همکار ما

آموزش حسابداری  خرید صندلی اپن  خرید لوازم برقی آشپزخانه  خدمات آبکاری تهران طلوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *